Drie weken na de bekendmaking dat OPPO naar ons land komt is het zover. De eerste twee modellen van deze Chinese smartphonegigant worden op de Nederlandse markt geïntroduceerd. Vanaf woensdag 18 juli zijn de OPPO R15 Pro en de OPPO A3 te koop via de website van MediaMarkt en Mobiel.nl. Naast een goede partner voor de distributie van de telefoons, gaat OPPO een strategische samenwerking met deze twee bedrijven aan om expertise te bundelen.

OPPO R15 Pro, combineert kracht met een optimale batterijduur

Deze krachtige telefoon die op de markt komt in ‘Cosmic Purple’ en ‘Ruby Red’ heeft een Qualcomm® Snapdragon™ 660 processor, 6,28 inch scherm met een screen-to-body ratio van 89% en 6GB werkgeheugen. De capaciteit van het intern geheugen bedraagt 128GB, welke uitgebreid kan worden met extern geheugen tot 256GB. Deze specificaties verzekeren de gebruiker van een solide gebruikservaring en eenvoudig beheer van bestanden en back-ups. Daarnaast beschikt de R15 Pro over een VOOC Flash Charge, een 20 megapixel selfie camera en een dubbele camera met een resolutie van 16 megapixel en 20 megapixel. AI-technologie zorgt voor geavanceerde camera functies, zoals gezichtsherkenning. De verkoopprijs van dit toestel is € 649.

OPPO A3, een volledige gebruikservaring voor een betaalbare prijs

De OPPO A3 is uitgerust met een 6,2 inch Full HD+ scherm een heeft een zeer krachtige batterij van 3400mAh. Het schermoppervlak bedraagt 88% van de voorkant, wat zorgt voor meer gebruiksgemak en verbeterde leesbaarheid. Twee krachtige 16 megapixel-sensoren met autofocus en één 8 megapixel-sensor zijn ook geïntegreerd in de telefoon. Met 4GB werkgeheugen en 128GB interne opslag om bestanden, video’s, foto’s en muziek op te slaan, is de OPPO A3 geschikt voor de consument die zoekt naar een goede prijs/kwaliteitverhouding. De telefoon zal beschikbaar zijn in de kleuren ‘Diamond Black’ en ‘Moonlight Silver’, en kost € 299.

Over OPPO

OPPO is een toonaangevend wereldwijd smartphonemerk dat zich toelegt op het leveren van producten met kunstzinnige en innovatieve technologie. Dankzij de merkelementen, levert OPPO een perfect kijkje in het digitaal leven aan de consumenten. De afgelopen 10 jaar heeft OPPO zich toegelegd op de productie van cameratelefoons en op doorbraken in de technologie van mobiele fotografie.

OPPO begon in het tijdperk van de selfie-verfraaiing en was het eerste merk dat smartphones met 5 megapixel en 16 megapixel voorcamera's presenteerde. OPPO was ook het eerste merk dat de gemotoriseerde roterende camera introduceerde, de Ultra HD-functie en de 5x Dual Camera Zoom-technologie. In 2016 zorgde de Selfie Expert F-reeks van OPPO voor een selfie-trend in de smartphonesector.

In 2017, werd OPPO gerangschikt als het nummer 4 smartphonemerk wereldwijd, volgens het IDC. En vandaag heeft OPPO een aanwezigheid in 31 landen en regio's met 6 onderzoekscentra wereldwijd, en levert een uitstekende smartphone-fotografie-ervaring voor steeds meer jonge mensen over de hele wereld.

---

OPPO

www.oppo.com/nl en www.facebook.com/OPPOMobileGlobal/