Hoogstaande service

Consumenten van elektronica aanbieder Klein worden gedurende de maand mei getrakteerd op een nieuwe hoogstaande service: het ‘Klein Afhaalvoordeel’. Naast gratis 5 jaar garantie op televisies, audiosets en tablets, omvat het ‘Afhaalvoordeel’ gratis workshops fotografie, tabletgebruik en TV/Audio smart gebruikersgemak. Commercieel directeur Jeroen Klein is van mening dat zo’n service in winkels een steeds grotere meerwaarde is voor de consument: “Naast de aanschaf van het juiste product, is optimaal gebruik en kwaliteitsbehoud ervan voor veel mensen belangrijk. Met het Klein Afhaalvoordeel krijg je bij aankoop van een camera bijvoorbeeld een basis workshop fotografie, 2 fotomagazines én gratis fotoafdrukken cadeau.

Garantie en de best mogelijke service

In de winkels en online shop van Klein zijn uitsluitend elektronica producten van A-merken te vinden. Doordat alle concurrenten van het concern vijf maal per dag worden vergeleken, weet Klein altijd al de scherpste prijzen te bieden aan haar consument. Als unieke aanvulling op deze service, zorgt de 5 jaar garantie en het ‘Klein afhaalvoordeel’ in vele gevallen voor een nog scherpere prijs door de extra korting en diensten die hiermee gepaard gaan. Commercieel directeur Jeroen Klein is van mening dat deze extra’s naar de consument steeds belangrijker worden. Hij vertelt: “Klein wordt succesvoller dan andere snelle aanbieders omdat we klantbehoeftes beter aanvoelen door in de winkel te kijken naar de best mogelijke persoonlijke oplossingen. Daarnaast zijn we optimaal bereikbaar, flexibel en snel. Aspecten die in een snel veranderende digitaliserende wereld steeds belangrijker worden”.

Klein

Klein is een onafhankelijke Retail organisatie, opgestart in de jaren ’70 onder de bezielende leiding van Leen Klein. De afgelopen veertig jaar is het multi concern uitgegroeid tot één van de meest kwalitatieve winkelketens in Nederland, waar nog steeds een heldere formule wordt nagestreefd: een scherpe prijs met een zorgeloze service en vakkundig advies. Jeroen Klein vertelt: ‘Diensten en services worden naar mijn mening steeds belangrijker, het simpel verkopen van een product is allang verleden tijd. Ons streven is om de consument zorgeloos te laten genieten, door ze een helpende hand te bieden als onafhankelijke partij in het oerwoud aan aanbieders’. Vanaf 2005 is onder de nieuwe leiding, Klein junior en schoonzoon Peter Buter, de organisatie hard gegroeid. Inmiddels kent de organisatie 37 vestigingen, met vanaf mei een nieuwe aanwinst in Den Bosch. De missie van Leen Klein wordt nog altijd ongewijzigd doorgevoerd: een scherpe prijs met en een ongekende klantgerichte service.