Slechts 12 minuten

De trend lijkt zich iedere dag een stukje verder voort te zetten: sterk en fit zijn is hót. Crash diëten en extreme maatregelen behoren tot een ver verleden. We zijn ons steeds meer bewust van de voordelen van gezonde voeding, juist leven en regelmatig bewegen. Met het nieuwe online trainingsprogramma ‘Let’s HIIT the beach’ krijgen deelnemers voedingsadvies, tips voor een bewuster leven én iedere dag een wisselende workout van slechts 12 minuten. Binnen enkele maanden word je klaargestoomd voor een grand entree in bikini in de zomer van 2015. Maak effectief gebruik van de High Intensive Interval Training methode in combinatie met de persoonlijke hulp van personal trainer Willeke Zorg en ga de zomer fit tegemoet.

Bikini body’s in the making!

Met “Let’s HIIT the beach” word élke vrouw in een periode van enkele maanden fit getraind. Elke week op de weegschaal staan is niet het doel van deze actie, maar comfortabel en fit in je vel zitten. Iedere vrouw, van moeder tot business woman, kan meedoen met deze workouts omdat de trainingen slechts 12 minuten duren en deze thuis zonder fitnessapparatuur worden uitgevoerd. Willeke Zorg (1974) weet als geen ander dat er goed uitzien niets met leeftijd te maken heeft. Juist met de motivatie en inzet die je toont. ‘Ik train zelf consequent maar qua voeding houd ik de regel 80% goede voeding en 20% vooral lekker genieten aan. Het gezonde leven moet vooral in balans blijven met genieten’ aldus Willeke. In de aanloop naar de zomer wil de personal trainer nieuwe leden helpen zo snel mogelijk weer fit te worden met ‘Let’s HIIT the beach’ drie maanden iedere dag trainen, voor slechts €9,95.

Personal training online

Willeke Zorg motiveert haar leden via een blog en social media en is via mail bereikbaar voor online coaching en voedingsadviezen. De HIIT trainingen van slechts 12 minuten per sessie, zijn niet voor niets razend populair. Je wordt sterk, werkt aan een goede conditie en geeft je metabolisme een enorme boost. Zelfs tot 36 uur na je workout gaat de vetverbranding door. Willeke Zorg adviseert drie- tot viermaal per week 12 minuten vrij te maken voor de korte workout. Er kan worden gekozen voor een lichte, medium of zware training, welke bestaat uit gemiddeld vijf oefeningen. Willeke Zorg presenteert haar leden dagelijks een nieuwe training.

www.willekezorgworkoutclub.nl
Facebook