We proudly present: new commercial KETEL1 #FamilyBusiness

KETEL1, het authentiek Hollandse jenevermerk, lanceert vandaag de nieuwe commercial. Net zoals in eerdere videocampagnes, staan persoonlijke verhalen met karakter centraal. Na storytelling video’s met hoofdrollen voor onder andere Joshua Nolet (Chef’Special) en Willem de Bruijn (Opposites), geeft deze keer Bob Nolet een unieke kijk in zijn leven. Deze 11e generatie van familie Nolet staat aan het roer van één van Nederlands meest authentieke ambachts- en exportproducten. Pér generatie heeft maar één lid van de familie Nolet toegang tot het geheime recept van de drank. We love it!

Bekijk hier de video!

Het verhaal van.. KETEL1

KETEL1 voelt zich sterk verbonden met persoonlijke verhalen. “Aanleiding voor de campagne zijn de persoonlijke verhalen die wij met regelmaat van onze afnemers toegestuurd krijgen. Mensen schrijven ons over hun band met het merk. Het drinken van KETEL1 gaat bijvoorbeeld vaak over van vader op zoon, al generaties lang. Ieder van die verhalen is uniek en persoonlijk. We kregen de behoefte om hier visueel uiting aan te geven en hebben eerst verschillende Nederlandse artiesten, die een band hebben met KETEL1, gevraagd naar hun verhaal, geschiedenis en ambities. Het betrekken van de familie Nolet bij de serie leek ons een logische volgende stap. Een stap in de richting van onze afnemers, die al jaren zo vrij zijn om eigen bijzondere verhalen met ons delen” Aldus Michel Meenderman, manager KETEL1.

Over KETEL1

Al meer dan 300 jaar wordt jenever gestookt in het familiebedrijf te Schiedam. Het bedrijf KETEL1 voert al jaren één van Nederland’s meest authentieke ambachts- en exportproducten. Pér generatie heeft maar één lid van de familie Nolet toegang tot het geheime recept van de drank. En geen druppel KETEL1 verlaat de stokerij zonder goedkeuring van een familielid van Nolet. KETEL1 dankt haar naam en smaak aan de traditionele distilleerketel Nr1 waarin de jenever wordt gestookt. KETEL1 is bekend als borrelklassieker en geniet groeiende populariteit door de cocktailvarianten van ‘KETEL1 in de mix’. De combinatie van jenever met frisdranken als Cassis of Ginger Ale is een nieuwerwets succesrecept onder een nieuwe jonge doelgroep.